FM 2017

22 Mart 2017 Çarşamba

Rekorları Alttüst Edin! (TAKTİK)

Taktiğimize Hoşgeldiniz!

FM 17'nin çıkmasıyla direkt Southampton kariyerime başladım. Yönetim hedefleri ligi üst sıralarda bitirmek ve avrupa liginde son 16 takım arasına kalmaktı. Biz ligi 4. sırada bitirerek şampiyonlar liginde ön eleme oynama hakkı kazandık ve avrupa liginde de final oynadık. Haliyle de yönetim güveni dokunulmaz seviyesine çıktı. Gelelim taktiğimize. FM 15'te olduğu gibi bol gol atıp az gol yiyen bir taktik oluşturmak istedim. Henüz yeni oyuna başladığım için kadro çok gol atıp az gol yemeye müsait değildi bu yüzden 4-2-3-1 dizilişiyle oynadım buna rağmen ilk yıl için fevkalade bir performans sergileyip ligde en çok gol atan 5. takım olduk ve ligde en az gol yiyen 5. takım olduk. Dünyanın en zor liginde, orta halli bir takımla bunu başarmak oldukça zordu. Sırf bunun için bile taktiğin denemeye değer olduğunu düşünüyorum.
2. sezonunda sonuna geldik. Ligi lider bitirdik ve tarihimizde ilk kez şampiyon olduk. Şampiyonlar liginde de yarı finalde Real Madrid'e elendik. Şimdi iyi bir transfer ve hazırlık dönemi geçirip tekrar şampiyon olmak istiyoruz. Takım güçlendikçe 4-2-4 taktiğini daha çok kullanmaya başladım ama bazı zorlu maçlarda 4-2-3-1 taktiğini kullanıyorum sizede bunu öneririm.

4-2-4 Dizilişimiz


4-2-3-1 Dizilişimiz

TAKIM TALİMATLARI

4-2-3-1 takım talimatlarımız




4-2-4 takım talimatlarımız





Maç Sonuçları=>

İlk Yılımıza Ait Maç Sonuçları




İkinci Yılımıza Ait Maç Sonuçları






Puan Durumu=>
İlk Sezon

İkinci Sezon


Bazı Maç İstatistikleri=>




Bazı Oyuncu İstatistikleri=>







TWİTTER: Abdurrahim_gs_







3 yorum: